نحوه دانلود رایگان تصاویر ماهواره ای از سایت بینگ - هواشناسی پارسی | هواشناسی ماهواره ای
سفارش تبلیغ
روزى دو گونه است : آن که بجوید و آن که بجویندش ، پس آن که دنیا را جوید مرگ در پى او پوید تا از دنیایش برون راند و آن که آخرت را خواهد دنیا او را جوید تا روزى‏اش را به کمال بدو رساند . [نهج البلاغه]
 

...برای بازگشت به صفحه اصلی و پیش بینی روزانه آب و هوا اینجا کلیک کنید

پنج شنبه 90 اردیبهشت 1 , ساعت 2:0 صبح

چگونگی دانلود رایگان تصاویر ماهواره ای از سایت بینگ و گوگل ارث

دانلود رایگان نرم افزار و اکستنشن ArcBruTile

نحوه دانلود تصاویر ماهواره ای از سایت بینگ , دانلود تصاویر گوگل ارث به صورت ژئورفرنس شده , دانلود نرم افزار stitch maps , دانلود نقشه ژئورفرنس شده ایران , دانلود نرم افزار sas planet برای تهیه تصاویر ماهواره ای , گرفتن عکس با کیفیت بالا در گوگل ارث,دانلود نرم افزار bing desktop , تصاویر سایت بینگ,دانلود تصاویر بینگ,

در نرم‌افزار ArcGIS این امکان فراهم شده است که بتوان به نقشه‌های بینگ به عنوان نقشه پس‌زمینه به صورت رایگان دسترسی پیدا کرد. این نقشه‌ها شامل لایه‌ی تصاویر هوایی, نقشه‌های هیبرید و نقشه‌ی راه‌ها می‌باشد. اگر نقشه‌های سرویس نقشه‌های بینگ را به عنوان تصاویر پس‌زمینه خود انتخاب کنید این امکان فراهم می‌شود که بتوانید تصاویر ماهواره‌ای با قدرت تفکیک بالا را بطور مستقیم در ArcGIS دانلود کنید......

برای اینکه بتونید از این قابلیت ArcGIS استفاده نمایید باید نرم افزار ArcBruTile

را نصب کنید و در ArcGIS فراخوانی نمایید.

برای اینکه از این نقشه ها استفاده نمایید به ترتیب زیر عمل نمایید:

  1. نرم افزار را فراخوانی نمایید و به اینترنت وصل شوید.
  2. همانند شکل زیر گزینه Aerial  را انتخاب نمایید.
  3. بر روی نقشه‌ای که می‌خواهید دانلود کنید, زوم کنید. همچنین می‌توانید یکی از لایه‌های خود به عنوان لایه مرجع در نظر بگیرید و از گزینه  Zoom to layer استفاده کنید.
  4. از منوی File گزینه‌ی Export Map را بزنید. در قسمت Save as type گزینه TIFF(*.tif) را انتخاب کنید. نام مورد نظر خود برای فایل خروجی را مشخص کنید.
  5. در بخش Options تب General قدرت تفکیک دلخواه خود را وارد کنید, مطمئن شوید که گزینه Write World File را انتخاب کرده‌اید.
  6. در بخش Options تب Format, گزینه Write GeoTIFF tags را انتخاب کنید.
  7. Save را بزنید. نقشه‌ای خواهید داشت که از سرویس نقشه‌های Bing دانلود شده است و ژئورفرنش شده است.

 

برای دانلود نرم افزار رArcBruTile و اکستنشن  اینجا کلیک کنید...

در صورت مشکل دانلود و یا کار نکردن لینک بالا از لینک زیر استفاده کنید...

برای دانلود رایکان نرم افزار رArcBruTile از لینک2  اینجا کلیک کنید...

نحوه نصب افزونه:::

پس از دانلود نرم افزار و اتمام مراحل نصب, باید برای فعال کردن و رجیستر کردن آن مراحل زیر را به ترتیب انجام شود: باید برای رجیستر کردن ArcBruTile.dll از طریق ESRI Assembly Registration Utility گزینه Open with… را انتخاب کرد (مطابق تصویر پایین).

پس از انتخاب گزینه Open with باید از مسیر Common Files\ArcGIS\bin فایل اجرایی ESRIRegAsm.exe را انتخاب و registration کتابخانه را قبول کنید.

نکته: در سیستم عامل 64 بیت از پوشه program files (X86 مسیر را بازیابی کنید

پس از این مرحله ArcMap را باز نموده و از منوی اصلی با انتخاب گزینه Toolbars گزینه ArcBruTile را فعال کنید, سپس مطابق تصویر زیر می توان نقشه های وکتوری و رستری را از محیط اینترنت در محیط Arcmap مشاهده نموده و ترسیمات مورد نظر خود را انجام دهید. لازم به ذکر است سیستم رفرنسWGS_1984 از قبل باید تعریف شده باشد.

 

چگونه نقشه‌ی مورد نظر خود را از سرویس نقشه‌های Bing در ArcGIS وارد کنیم؟

در نرم‌افزار ArcGIS  این امکان فراهم شده است که بتوان به نقشه‌های بینگ به عنوان نقشه پس‌زمینه به صورت رایگان دسترسی پیدا کرد. این نقشه‌ها شامل لایه‌ی تصاویر هوایی, نقشه‌های هیبرید و نقشه‌ی راه‌ها می‌باشد. اگر نقشه‌های سرویس نقشه‌های بینگ را به عنوان تصاویر پس‌زمینه خود انتخاب کنید این امکان فراهم می‌شود که بتوانید تصاویر ماهواره‌ای با قدرت تفکیک بالا را بطور مستقیم در ArcGIS  دانلود کنید.

مراحل کار به این صورت است:

  1. فایل Bing_Maps.MXD را از اینجا  دانلود کنید.....
  2. این فایل را با استفاده از ArcGIS Desktop 10 باز کنید. شما باید به اینترنت متصل باشید تا بتوانید نقشه‌های بینگ را به عنوان نقشه پس‌زمینه مشاهده کنید.
  3. بر روی نقشه‌ای که می‌خواهید دانلود کنید, زوم کنید. همچنین می‌توانید یکی از لایه‌های خود به عنوان لایه مرجع در نظر بگیرید و از گزینه  Zoom to layer استفاده کنید.
  4. از منوی File گزینه‌ی Export Map را بزنید. در قسمت Save as type گزینه TIFF(*.tif) را انتخاب کنید. نام مورد نظر خود برای فایل خروجی را مشخص کنید.
  5. در بخش Options تب General قدرت تفکیک دلخواه خود را وارد کنید, مطمئن شوید که گزینه Write World File را انتخاب کرده‌اید.
  6. در بخش Options تب Format, گزینه Write GeoTIFF tags را انتخاب کنید.
  7. Save را بزنید. نقشه‌ای خواهید داشت که از سرویس نقشه‌های Bing دانلود شده است.

===کاربرد این نقشه ها زمانی است که ما هیچ گونه اطلاعات لایه ای از منطقه مورد مطالعه نداشته باشیم.بوسیله این نقشه که همانند گوگل ارث می باشد مستقیما و بدون ژئورفرنس کردن می توان لایه های مورد نظر را از ان دیجیت کرد.مخصوصا برای موارد شهری که اطلاعات آن را در اختیار عمومی نمی گذارند مفید می باشد..................

 

دانلود تصاویر Google earth و Bing به صورت ژئورفرنس - آپارات .../دانلود_تصاویر_Google_earth_و_Bing_به_ص... Dec 2, 2014 - در این ویدئوی کوتاه به بررسی محصول تولیدی سایت, تحت عنوان آموزش دانلود تصاویر ماهواره ای گوگل ارث و تصاویر بینگ مایکروسافت پرداخه شده ... دانلود تصاویر گوگل ارث و بینگ به صورت ژئورفرنس | سنجش از دور و ... › همه مطالب › اطلاع رسانی Dec 2, 2014 - اولین محصول آموزشی سایت تحت عنوان آموزش دانلود تصاویر گوگل ارث و ... گوگل ارث و بینگ نیز استفاده کرده و در مواردی که تهیه تصاویر ماهواره ای با ... آموزش ویدئویی دانلود تصاویر گوگل ارث و بینگ به صورت ژئورفرنس ... › همه مطالب › محصولات دانلودی Jan 26, 2015 - این آموزش ویدئویی به صورت جامع نحوه تهیه تصاویر گوگل ارث و بینگ ... که ارائه داده اند جایگزین استفاده از بسیاری از تصاویر ماهواره ای شده اند. دانلود تصاویر ماهواره ای از Google Earth | آموزش تخصصی GIS و ArcObjects Jun 7, 2015 - Planet امکان مشاهده و دانلود تصاویر با کیفیت بالا ماهواره‌ای (High ... استفاده از سرویس‌های ماهواره‌ای از قبیل: Google Earth, Google Maps, Bing Maps, ... دانلود تصاویر bing - کوردستان و گردشگری ag/دانلود_تصاویر_bing آی.اس · سایت جامع آموزش گردشگری استان اصفهان ... اگر نقشه‌های سرویس نقشه‌های بینگ را به عنوان تصاویر پس‌زمینه خود انتخاب کنید این امکان فراهم می‌شود که بتوانید تصاویر ماهواره‌ای با قدرت تفکیک بالا را بطور مستقیم در ArcGIS 10 دانلود کنید. نرم افزار تهیه تصاویر ماهواره ای از bing مایکروسافت - انجمن ... /Thread-نرم-افزار-تهیه-تصاویر-ماهواره-ای-از-bing-ما... Apr 22, 2013 - 10 posts - ‎1 author نرم افزار تهیه تصاویر ماهواره ای از bing مایکروسافت Microsoft. ... برای دانلود تصاویر پیغام خرید میدهدوفقط از مختصات text میدهد چه کار کنم؟ You visited this page on 2/1/17. دانلود تصاویر Google earth و Bing به صورت ژئورفرنس - Dalfak.com ../دانلود-تصاویر-Google-earth-و-Bing-به-صور... ... تولیدی سایت, تحت عنوان آموزش دانلود تصاویر ماهواره ای گوگل ارث و تصاویر بینگ مایکروسافت ... آموزش استخراج تصاویر Google Earth به صورت ژئورفرنس شده. آموزش دانلود تصاویر ماهواره ای /آموزش-دانلود-تصاویر-ماهواره-ای ویدیو های مرتبط با آموزش دانلود تصاویر ماهواره ای. 4:20 ... دانلود تصاویر Google earth و Bing به صورت ژئورفرنس .... آموزش دانلود تصاویر اچ دی از سایت خارجی. آموزش دانلود تصاویر ماهواره ای - هواشناسی ماهواره ای havashenasi.parsiblog.com/Posts/.../آموزش+دانلود+تصاویر+ماهواره+ا... آموزش دانلود تصاویر ماهواره ای - هواشناسی ماهواره ای | هواشناسی پارسی ... به دلیل حذف لینکهای قدیمی دانلود در سایت آپارات از مشاهده آنلاین استفاده کنید سپس در آنجا میتونید لینک جدید دانلود رو مشاهده کنید... لینکهای مشاهده آنلاین. ... وضعیت من در یاهو. دانلود آموزش دانلود تصاویر ماهواره ای به کمک گوگل ارث .../آموزش_دانلود_تصاویر_ماهواره_ای_به_کم... - این آموزش همانند آموزش قبلی به نحوه دانلود تصاویر ماهواره ای لندست می پردازد اما یک تفاوت با آن ... برای استفاده از سایر آموزش های مرتبط با gis و rs به سایت تخصصی مراجعه کنید. ... دانلود تصاویر Google earth و Bing به صورت ژئورفرنس.



لیست کل یادداشتهای این وبسایت