پیش بینی بارش پراکنده از امروز / اخطاریه هواشناسی مورخه 94/12/21 - هواشناسی پارسی | هواشناسی ماهواره ای
سفارش تبلیغ
نشانه دوستی خدا، دوست داشتن یاد خداستو نشانه دشمنی با خدا، دشمنی با یاد کردن خداست . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 

...برای بازگشت به صفحه اصلی و پیش بینی روزانه آب و هوا اینجا کلیک کنید

جمعه 94 اسفند 21 , ساعت 7:41 عصر

پیش بینی بارش پراکنده از امروز / اخطاریه هواشناسی مورخه 94/12/21

براساس تحلیل نقشه های پیش یابی،بیانگر ورودسامانه بارشی ضعیف از امروز جمعه 21 اسفند 94 از شمال غرب است، این سامانه در مناطق شمال غرب و غرب فعال بوده و سبب بارش پراکنده باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در این مناطق می گردد. این سامانه بعد از ظهر امروز به صورت پراکنده بخشهایی از مرکز و دامنه های شمالی و جنوبی البرز را نیز در بر می گیرد. با حرکت این سامانه به سمت شرق، طی روز شنبه در نیمه شرقی کشور و یکشنبه در شمال شرق کشور سبب بارش باران ،رعدوبرق و وزش باد شدید موقت می شود. بر این اساس پیش بینی وضع هوا در مناطق ذکر شده به شرح زیر می باشد:

جمعه 94/12/21: رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد در استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل، کردستان، زنجان، ایلام ، لرستان ، کرمانشاه ،غرب اصفهان ، شمال خوزستان و به صورت پراکنده در استانهای مرکزی ، همدان ، تهران ، البرز، قزوین .

شنبه94/12/22: رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد در استان های سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی و با شدت کمتر در کرمان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی ، گلستان.

یکشنبه94/12/23: رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان....همچنین اواسط هفته آینده شرایط بارش برای نوار زاگرس و البرز مهیا خواهد شد....................

پیش بینی وضعیت هوای کشور در روزهای آینده

 

مطالب کاربردی پیش بینی وضع هوا

 

نصب فلش پلیر ضروری ایست

مدل پیش بینی ecm دما ؛ بارندگی ؛ فشار ؛ باد ایران ،  کلیک کنید

همچنین پیش بینی یک ماه آینده تمامی شهرهای جهان رو به صورت دقیقتر میتونید در لینک زیر مشاهده کنید

اینجا کلیک کنید

 

وضعیت دمای کمینه و بیشینه امروز و فردا

نقشه زیر به صورت متحرک دمای کمینه و دمای بیشینه امروز را نشان میدهد...

Image 11 non disponible

نقشه زیر به صورت متحرک دمای کمینه و دمای بیشینه فردا را نشان میدهد...

Image 35 non disponible

هواشناسی ، هواشناسی قم هواشناسی آذربایجان غربی هواشناسی آذربایجان شرقی هواشناسی اردبیل هواشناسی کردستان هواشناسی کرمانشاه هواشناسی ایلام هواشناسی لرستان هواشناسی همدان هواشناسی زنجان هواشناسی گیلان هواشناسی قزوین هواشناسی مرکزی هواشناسی تهران هواشناسی مازندران هواشناسی گلستان هواشناسی خراسان شمالی هواشناسی خراسان مرکزی هواشناسی سمنان هواشناسی اصفهان هواشناسی خوزستان هواشناسی چهار محال بختیاری هواشناسی کهکیلویه و بویر احمد هواشناسی فارس هواشناسی سیستان و بلوچستان هواشناسی کرمان هواشناسی یزد هواشناسی خراسان جنوبی هواشناسی بوشهر هواشناسی هرمزگان



لیست کل یادداشتهای این وبسایت