دانلود نرم افزار هواشناسی zyGrib برای نمایش مدلGFS
سفارش تبلیغ
آنکه در جستجوی دانش بیرون رود در راه خداست، تا آنگاه که برگردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

...برای بازگشت به صفحه اصلی و پیش بینی روزانه آب و هوا اینجا کلیک کنید

جمعه 94 دی 11 , ساعت 3:54 صبح

دانلود نرم افزار هواشناسی zyGrib برای بارگزاری مدل GFS


با نصب این نرم افزار یک میز کار هواشناسی در کامپیوتر شما ایجاد خواهد شد بطوریکه مدل های پیشیابی  Global Forecast System=GFS با چهار رزولیشین 2 تا 0.25 درجه در بازه زمانی 10 روزه به تفکیک 3، 6، 12 و 24 ساعته قابل دسترسی می باشد.............

مهمترین ویژگی این نرم انتخاب محدوده میدان کار(منطقه کشور، استان، شهرستان و یک نقطه) و ترسیم نقشه های دلخواه برای کلیه مناطق جهان می باشد.

در این نرم افزار بعد از انتخاب محدوده مورد نظر از طریق اینترنت داده ها دریافت می گردد. سه نوه داده هواشناسی در این نرم افزار قابل دانلود می باشد. داده های هواشناسی سطح زمین، سطوح میانی جو و داده های هواشناسی دریایی می باشد. منبع این داده ها NOAA و  FNMOC میباشد.

ترسیم 17 داده سطح زمین، Skew-T و کلیه اطلاعات سطوح میانی جو از سطح 925 تا 200 هکتوپاسکالی، امواج دریا و سمت سرعت باد در روی اقیانوس ها و دریاها و انیمشن سازی نقشه های ترسیم شده از قابلیت این نرم افزار هستند.........

 

.............................................................

Free دانلود

برای دانلود اینجا کلیک کنید...

 

اولین بانک نرم افزارهای هواشناسی و اقلیم شناسی www.ardebilmet.ir/to/in/ahtml/44-5-software.htm با نصب این نرم افزار یک میز کار هواشناسی در کامپیوتر شما ایجاد خواهد شد بطوریکه مدل های پیشیابی Global Forecast System=GFS با چهار رزولیشین 2 تا 0.25 درجه ... وب سایت جامع هوا و اقلیم شناسی » نرم افزار آب و هواشناسی climatology.ir/?feed=rss2&cat=28 در این فیلم آموزشی شما نحوه تبدیل داده های NC به TXT را در نرم افزار NCDump فرا خواهید گرفت. نرم افزار را هم در ... در این آموزش ضمن آشنایی با نرم افزار ZYGRIB به پیش بینی سه روزه با استفاده از مدل GFS خواهیم پرداخت. ... برای دریافت مطالب بروی لینک زیر کلیک کنید: لینک دانلود تحلیل مولفه۱. با درود ... بارگزاری برنامه panoply ... وب سایت جامع هوا و اقلیم شناسی climatology.ir/ آب و هواشناسی سینوپتیک: ... این آموزش ضمن آشنایی با نرم افزار ZYGRIB به پیش بینی سه روزه با استفاده از مدل GFS خواهیم پرداخت. نرم افزار را از اینجا دانلود کنید. شما از این صفحه چندین بار بازدید کرده‌اید. آخرین بازدید: 12/31/15 zyGrib: grib file, weather data visualization www.zygrib.org/ ترجمه این صفحه Visualization of weather data from files in GRIB Format 1; linux.gif windows.gif mac.gif ... (GFS Model); ... Local model: grid 0.2°x0.2°, forecast up to 3 days: Mediterranean Sea, Black Sea, NE Atlantic Ocean around ... data : software data ... Download file zyGrib-xxxxx.tgz on this page, and run these commands in a terminal:. وارد نشده: نرم ‏بارگزاری برای اینکه مرتبط‌ترین نتایج را ببینید، برخی از شبیه‌ترین نتایج به 4 مورد نشان داده شده را حذف کرده‌ایم. اگر بخواهید می‌توانید جستجو را با لحاظ کردن نتایج حذف شده دوباره انجام دهید.



لیست کل یادداشتهای این وبسایت