دانلود لایه های رقومی و جی آی اسی - هواشناسی پارسی | هواشناسی ماهواره ای
سفارش تبلیغ
امّا حقّ شما برمن . . . این است که به شما بیاموزم تا نادانی نکنید و ادب آموزم تا بدانید . [امام علی علیه السلام]
 

...برای بازگشت به صفحه اصلی و پیش بینی روزانه آب و هوا اینجا کلیک کنید

سه شنبه 92 خرداد 28 , ساعت 10:0 صبح

نتایج انتخابات ریاست جمهوری 92 با مدل Web GIS

مدل GIS انتخابات ایران

کلیک کنید          
http://iran2013.org/


...برای بازگشت به صفحه اصلی و پیش بینی روزانه آب و هوا اینجا کلیک کنید

شنبه 91 مهر 15 , ساعت 3:0 عصر

دانلود نرم افزار 3dem برای بار گذاری فایل های با فرمت hgt , دانلود خطوط میزان ارتفاعی (dem) از سایت usgs

نحوه ثبت نام در سایت usgs , دانلود dem 30 متر , نقشه dem چیست؟ , "دانلود dem 10 متر ایران" , نحوه دانلود تصاویر ماهواره ای از سایت usgs,, دانلود رایگان مدل سه بعدی منطقه از سایت usgs

نحوه ساخت مدل سه بعدی از روی لایه رقومی ارتفاعی (dem) از سایت usgs

srtm

توضیحات::

SRTM که مخفف Shuttle Radar Topography Mission هست و معنای آن یعنی "ماموریت شاتل رادار برای تهیه نقشه­ های توپوگرافی می ­باشد". پروژه Shuttle Radar Topography Mission توسط NASA جهت تهیه مدل رقومی ارتفاعی زمین انجام شده است..... این داده ­ها به صورت کاملا رایگان و با توان تفکیک تقریبی 90 متر تهیه شده که اخیرا با دقتهای تفکیک کمتری (15 ، 30 و 60 متر) نیز در حال انجام است...... این پروژه نشان از یک تلاش جهانی برای رسیدن به مدل رقومی ارتفاعی ( دم dem ) از سطح زمین دارد..... مدل روقومی ارتفاعی بدست آمده بصورت قطعاتی که هر کدام دارای طول و عرض یک درجه می­ باشند ارائه شده­ اند..... دقت هر سلول یک آرک ثانیه (حدود 30 متر) است..........برای دانلود این لایه ها به لینک زیر مراجعه کنید....

توجه:برای دانلود منطقه مورد نظر خود ، طول و عرض جغرافیایی منطقه را از لیست پیدا، و سپس دانلود کنید، همچنین برای فراخوانی این لایه ها که با فرمت hgt هستند از نرم افزار 3dem استفاده کنید که لینک دانلود آن در زیر قرار گرفته و نرم افزاری کاربردی و بسیار کم حجم برای ساخت مدل سه بعدی و تبدیل به لایه های دیگر مانند لایه جی آی اسی ( gis ) و فراخوانی دیگر فرمت ها مانند dem , tar.gz ,tgz ,gz ,bil , ght,globe tile, las , megt.img ,tif ,bin , txt و ...میباشد...

برای دانلود لایه های رقومی ارتفاعی اینجا کلیک کنید...

برای دانلود نرم افزار تری دم 3dem اینجا کلیک کنید....

ادامه مطلب...

...برای بازگشت به صفحه اصلی و پیش بینی روزانه آب و هوا اینجا کلیک کنید

یکشنبه 91 مهر 2 , ساعت 9:0 صبح

در لینک زیر شما می تونید با انتخاب مکان مورد نظر لایه رقومی ارتفاعی با قدرت تفکیک 90*90 متر را دانلود نمایید.
http://s3.picofile.com/file/7503970107/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.jpg

اینجا کلیک کنید............

http://srtm.csi.cgiar.org/SELECTION/inputCoord.asp

 


...برای بازگشت به صفحه اصلی و پیش بینی روزانه آب و هوا اینجا کلیک کنید

پنج شنبه 90 اردیبهشت 1 , ساعت 2:0 صبح

چگونگی دانلود رایگان تصاویر ماهواره ای از سایت بینگ و گوگل ارث

دانلود رایگان نرم افزار و اکستنشن ArcBruTile

نحوه دانلود تصاویر ماهواره ای از سایت بینگ , دانلود تصاویر گوگل ارث به صورت ژئورفرنس شده , دانلود نرم افزار stitch maps , دانلود نقشه ژئورفرنس شده ایران , دانلود نرم افزار sas planet برای تهیه تصاویر ماهواره ای , گرفتن عکس با کیفیت بالا در گوگل ارث,دانلود نرم افزار bing desktop , تصاویر سایت بینگ,دانلود تصاویر بینگ,

در نرم‌افزار ArcGIS این امکان فراهم شده است که بتوان به نقشه‌های بینگ به عنوان نقشه پس‌زمینه به صورت رایگان دسترسی پیدا کرد. این نقشه‌ها شامل لایه‌ی تصاویر هوایی, نقشه‌های هیبرید و نقشه‌ی راه‌ها می‌باشد. اگر نقشه‌های سرویس نقشه‌های بینگ را به عنوان تصاویر پس‌زمینه خود انتخاب کنید این امکان فراهم می‌شود که بتوانید تصاویر ماهواره‌ای با قدرت تفکیک بالا را بطور مستقیم در ArcGIS دانلود کنید......

برای اینکه بتونید از این قابلیت ArcGIS استفاده نمایید باید نرم افزار ArcBruTile

را نصب کنید و در ArcGIS فراخوانی نمایید.

برای اینکه از این نقشه ها استفاده نمایید به ترتیب زیر عمل نمایید:

  1. نرم افزار را فراخوانی نمایید و به اینترنت وصل شوید.
  2. همانند شکل زیر گزینه Aerial  را انتخاب نمایید.
  3. بر روی نقشه‌ای که می‌خواهید دانلود کنید, زوم کنید. همچنین می‌توانید یکی از لایه‌های خود به عنوان لایه مرجع در نظر بگیرید و از گزینه  Zoom to layer استفاده کنید.
  4. از منوی File گزینه‌ی Export Map را بزنید. در قسمت Save as type گزینه TIFF(*.tif) را انتخاب کنید. نام مورد نظر خود برای فایل خروجی را مشخص کنید.
  5. در بخش Options تب General قدرت تفکیک دلخواه خود را وارد کنید, مطمئن شوید که گزینه Write World File را انتخاب کرده‌اید.
  6. در بخش Options تب Format, گزینه Write GeoTIFF tags را انتخاب کنید.
  7. Save را بزنید. نقشه‌ای خواهید داشت که از سرویس نقشه‌های Bing دانلود شده است و ژئورفرنش شده است.

 

برای دانلود نرم افزار رArcBruTile و اکستنشن  اینجا کلیک کنید...

در صورت مشکل دانلود و یا کار نکردن لینک بالا از لینک زیر استفاده کنید...

برای دانلود رایکان نرم افزار رArcBruTile از لینک2  اینجا کلیک کنید...

نحوه نصب افزونه:::

پس از دانلود نرم افزار و اتمام مراحل نصب, باید برای فعال کردن و رجیستر کردن آن مراحل زیر را به ترتیب انجام شود: باید برای رجیستر کردن ArcBruTile.dll از طریق ESRI Assembly Registration Utility گزینه Open with… را انتخاب کرد (مطابق تصویر پایین).

پس از انتخاب گزینه Open with باید از مسیر Common Files\ArcGIS\bin فایل اجرایی ESRIRegAsm.exe را انتخاب و registration کتابخانه را قبول کنید.

نکته: در سیستم عامل 64 بیت از پوشه program files (X86 مسیر را بازیابی کنید

پس از این مرحله ArcMap را باز نموده و از منوی اصلی با انتخاب گزینه Toolbars گزینه ArcBruTile را فعال کنید, سپس مطابق تصویر زیر می توان نقشه های وکتوری و رستری را از محیط اینترنت در محیط Arcmap مشاهده نموده و ترسیمات مورد نظر خود را انجام دهید. لازم به ذکر است سیستم رفرنسWGS_1984 از قبل باید تعریف شده باشد.

 

چگونه نقشه‌ی مورد نظر خود را از سرویس نقشه‌های Bing در ArcGIS وارد کنیم؟

در نرم‌افزار ArcGIS  این امکان فراهم شده است که بتوان به نقشه‌های بینگ به عنوان نقشه پس‌زمینه به صورت رایگان دسترسی پیدا کرد. این نقشه‌ها شامل لایه‌ی تصاویر هوایی, نقشه‌های هیبرید و نقشه‌ی راه‌ها می‌باشد. اگر نقشه‌های سرویس نقشه‌های بینگ را به عنوان تصاویر پس‌زمینه خود انتخاب کنید این امکان فراهم می‌شود که بتوانید تصاویر ماهواره‌ای با قدرت تفکیک بالا را بطور مستقیم در ArcGIS  دانلود کنید.

مراحل کار به این صورت است:

  1. فایل Bing_Maps.MXD را از اینجا  دانلود کنید.....
  2. این فایل را با استفاده از ArcGIS Desktop 10 باز کنید. شما باید به اینترنت متصل باشید تا بتوانید نقشه‌های بینگ را به عنوان نقشه پس‌زمینه مشاهده کنید.
  3. بر روی نقشه‌ای که می‌خواهید دانلود کنید, زوم کنید. همچنین می‌توانید یکی از لایه‌های خود به عنوان لایه مرجع در نظر بگیرید و از گزینه  Zoom to layer استفاده کنید.
  4. از منوی File گزینه‌ی Export Map را بزنید. در قسمت Save as type گزینه TIFF(*.tif) را انتخاب کنید. نام مورد نظر خود برای فایل خروجی را مشخص کنید.
  5. در بخش Options تب General قدرت تفکیک دلخواه خود را وارد کنید, مطمئن شوید که گزینه Write World File را انتخاب کرده‌اید.
  6. در بخش Options تب Format, گزینه Write GeoTIFF tags را انتخاب کنید.
  7. Save را بزنید. نقشه‌ای خواهید داشت که از سرویس نقشه‌های Bing دانلود شده است.

===کاربرد این نقشه ها زمانی است که ما هیچ گونه اطلاعات لایه ای از منطقه مورد مطالعه نداشته باشیم.بوسیله این نقشه که همانند گوگل ارث می باشد مستقیما و بدون ژئورفرنس کردن می توان لایه های مورد نظر را از ان دیجیت کرد.مخصوصا برای موارد شهری که اطلاعات آن را در اختیار عمومی نمی گذارند مفید می باشد..................

 

دانلود تصاویر Google earth و Bing به صورت ژئورفرنس - آپارات .../دانلود_تصاویر_Google_earth_و_Bing_به_ص... Dec 2, 2014 - در این ویدئوی کوتاه به بررسی محصول تولیدی سایت, تحت عنوان آموزش دانلود تصاویر ماهواره ای گوگل ارث و تصاویر بینگ مایکروسافت پرداخه شده ... دانلود تصاویر گوگل ارث و بینگ به صورت ژئورفرنس | سنجش از دور و ... › همه مطالب › اطلاع رسانی Dec 2, 2014 - اولین محصول آموزشی سایت تحت عنوان آموزش دانلود تصاویر گوگل ارث و ... گوگل ارث و بینگ نیز استفاده کرده و در مواردی که تهیه تصاویر ماهواره ای با ... آموزش ویدئویی دانلود تصاویر گوگل ارث و بینگ به صورت ژئورفرنس ... › همه مطالب › محصولات دانلودی Jan 26, 2015 - این آموزش ویدئویی به صورت جامع نحوه تهیه تصاویر گوگل ارث و بینگ ... که ارائه داده اند جایگزین استفاده از بسیاری از تصاویر ماهواره ای شده اند. دانلود تصاویر ماهواره ای از Google Earth | آموزش تخصصی GIS و ArcObjects Jun 7, 2015 - Planet امکان مشاهده و دانلود تصاویر با کیفیت بالا ماهواره‌ای (High ... استفاده از سرویس‌های ماهواره‌ای از قبیل: Google Earth, Google Maps, Bing Maps, ... دانلود تصاویر bing - کوردستان و گردشگری ag/دانلود_تصاویر_bing آی.اس · سایت جامع آموزش گردشگری استان اصفهان ... اگر نقشه‌های سرویس نقشه‌های بینگ را به عنوان تصاویر پس‌زمینه خود انتخاب کنید این امکان فراهم می‌شود که بتوانید تصاویر ماهواره‌ای با قدرت تفکیک بالا را بطور مستقیم در ArcGIS 10 دانلود کنید. نرم افزار تهیه تصاویر ماهواره ای از bing مایکروسافت - انجمن ... /Thread-نرم-افزار-تهیه-تصاویر-ماهواره-ای-از-bing-ما... Apr 22, 2013 - 10 posts - ‎1 author نرم افزار تهیه تصاویر ماهواره ای از bing مایکروسافت Microsoft. ... برای دانلود تصاویر پیغام خرید میدهدوفقط از مختصات text میدهد چه کار کنم؟ You visited this page on 2/1/17. دانلود تصاویر Google earth و Bing به صورت ژئورفرنس - Dalfak.com ../دانلود-تصاویر-Google-earth-و-Bing-به-صور... ... تولیدی سایت, تحت عنوان آموزش دانلود تصاویر ماهواره ای گوگل ارث و تصاویر بینگ مایکروسافت ... آموزش استخراج تصاویر Google Earth به صورت ژئورفرنس شده. آموزش دانلود تصاویر ماهواره ای /آموزش-دانلود-تصاویر-ماهواره-ای ویدیو های مرتبط با آموزش دانلود تصاویر ماهواره ای. 4:20 ... دانلود تصاویر Google earth و Bing به صورت ژئورفرنس .... آموزش دانلود تصاویر اچ دی از سایت خارجی. آموزش دانلود تصاویر ماهواره ای - هواشناسی ماهواره ای havashenasi.parsiblog.com/Posts/.../آموزش+دانلود+تصاویر+ماهواره+ا... آموزش دانلود تصاویر ماهواره ای - هواشناسی ماهواره ای | هواشناسی پارسی ... به دلیل حذف لینکهای قدیمی دانلود در سایت آپارات از مشاهده آنلاین استفاده کنید سپس در آنجا میتونید لینک جدید دانلود رو مشاهده کنید... لینکهای مشاهده آنلاین. ... وضعیت من در یاهو. دانلود آموزش دانلود تصاویر ماهواره ای به کمک گوگل ارث .../آموزش_دانلود_تصاویر_ماهواره_ای_به_کم... - این آموزش همانند آموزش قبلی به نحوه دانلود تصاویر ماهواره ای لندست می پردازد اما یک تفاوت با آن ... برای استفاده از سایر آموزش های مرتبط با gis و rs به سایت تخصصی مراجعه کنید. ... دانلود تصاویر Google earth و Bing به صورت ژئورفرنس.


...برای بازگشت به صفحه اصلی و پیش بینی روزانه آب و هوا اینجا کلیک کنید

یکشنبه 89 خرداد 9 , ساعت 2:0 صبح
رفع مشکل لایسنس در نرم افزار ArcGIS
علت مشکل ارور لایسنس در نرم افزار ArcGIS
چگونگی رفع مشکل ارور لایسنس در نرم افزار ArcGIS
علت و دلیل ارور در نرم افزار ArcGIS بعد از نصب و چگونگی رفع مشکل آن

دانلود نرم افزار arcgis , دانلود نرم افزار gis 10 , آموزش نرم افزار gis , arcgis 10.3.1 دانلود , نرم افزار arcmap , نرم افزار gis چیست , دانلود نرم افزار gis برای اندروید , دانلود نرم افزار arcgis 9.3 با لینک مستقیم ,

با توجه به اینکه اکثر مجموعه نرم افزارهای آرک جی آی اس ArcGIS موجود در بازار کرک شده هستند لذا بعد از نصب نرم افزار و اتصال به اینترنت بعضی اوقات لایسنس نرم افزار غیر فعال می گردد و پیغام زیر را نشان خواهد داد......

================================================

برای آموزش طریقه رفع و برطرف کردن ارور و مشکل لایسنس جی آی اس فایل PDF زیر را دانلود و مطالعه کنید...

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید...

 

مشکل در باز شدن نرم افزار(لایسنس) - سایت تخصصی جی.آی.اس-مشکل-در-باز-شدن-نرم-افزار-لایسنس May 26, 2014 - کسی میتونه من رو در رفع این مشکل راهنمایی کنه؟ آیا باید نرم افزار ... افزار(لایسنس). این مشکل مربوط به لایسنس نرم افزاره و نه خود Arc GIS Desktop دانلود آرک جی.آی.اس 10.4.1 (ArcGIS 10.4.1) + کرک و داده های کمکی - سایت ... › نرم افزارهای Desktop › ArcGIS Dec 10, 2016 - نرم افزار ArcGIS 10.4.1 و ArcGIS for Desktop 10.3 را به همراه، کرک و داده های آن می ... همچنین بقیه دوستانی که اقدام به نصب Arc GIS می کنند و به مشکل برمی ...... لطفا فایل آموزش نصب را برای جی ای اس 10?3 و سایر ورژنا بزارید اینطوری ... مشکل در نصب arc gis - انجمن - گردو Feb 28, 2014 - 4 posts - ‎2 authors با سلام من نرم افزار arc gis 10.2 رو از گردو گرفتم ولی در قسمتی که در راهنما گفته: . ArcGIS License Server Administrator را اجرا نموده ، بر روی دکمه ... مشکل در نصب GIS - انجمن شهرسازی ایران - Urbanity.ir .. › کارگروه نرم افزارهای شهرسازی Apr 9, 2014 - 10 posts - ‎5 authors آموزش تصویری ارسال مطلب در این سایت · مطالب امروز ... مشکلی در نصب GIS برام پیش اومده که تو سایت جی آی اس کسی پاسخ نداد. ... 4- وقتی نرم افزار رو پاک کردید در استارت regeditرا تایپ کنید و هر چیزی که مربوط به gis بود را پاک نمایید ... Start > ArcGIS > License Manager > License Server Administrator برید و ... دانلود آرک.جی.آی.اس (ArcGIS) نسخه 10.3 و 10.4.1 - GISman › آموزش › نرم افزارهای کاربردی › ArcGIS Jun 16, 2015 - جی.آی.اس (ArcGIS) نرم افزاری برای کاربردهای GIS است که به ما این امکان را ... لینک دانلود بخشهای مختلف نرم افزار و ویدئوی آموزشی نحوه نصب و کرک آن در زیر آورده شده است. ..... سلام لینک دانلود لایسنس ارک جی ای اس 10.4.1 مشکل داره. نرم افزار arcgis و نصب ان - پرسش و پاسخ Nov 29, 2014 - 14 posts اگر مشکل لایسنس داشتی کلا برنامه بالا نمیومد. ... اگه قبلا نرم افزار gis رو نصب کرده باشین و پاکش کنید باید حتما پوشه license وهمه پوشه های ... برنامه نصب اتوماتیک لایسنس Arcgis 10/10.1 برای Windows7 و XP ... ../دانلود-برنامه-نصب-اتوماتیک-لایسنس-A... Apr 15, 2014 - معرفی ، آموزش، اخبار و مطالب مهم در خصوص GIS و دانلود نرم افزارهای مرتبط با آن ... کافیست ابتدا Arcgis را نصب کرده سپس این برنامه را بعد از Arcgis بر روی ... نکته 3 : چنانچه هنگام نصب با مشکل یا موردی مواجه شدید و یا نظری در ... GIS & RS - دانلود کرک ArcGIS 10 همراه با راهنمای نصب (اصلاح شد - 2011 ... ./دانلود-کرک-ArcGIS-10-همراه-با-را... GIS & RS - دانلود کرک ArcGIS 10 همراه با راهنمای نصب (اصلاح شد - 2011/19/4) - نقشه ... فایل کرک ورژن 10 نرم افزار ArcGIS تعدادی از دوستان هنوز موفق به نصب این نرم افزار نشدن. من خودم هم تا این اواخر با مشکل مواجه بودم و برای حل مشکل از چندین راه حل موجود به صورت تلفیقی استفاده کردم. ... وبلاگ علمی - آموزشی سنجش از دور و GIS. Error در نصب نرم افزار GIS - انجمن تخصصی (GIS) - Arcgis or-در-نصب-نرم-افزار-GIS Apr 7, 2014 - 3 posts - ‎2 authors سلام دوستان هنگام نصب GIS 10.2 روی Windows 8 تقریبا 15 ثانیه مانده به آخر این Error میاد: Error 1911. ... چند بار Uninstall و دوباره نصب کردم این مشکل حل شد. ... پایین سمت راست جلوی گزینه License server status نوشته: NOT RUNNING. ... دوست عزیز این فیلم آموزش نصب ArcGis رو که آقای چراغوندی گذاشته بود ... دانلود نرم افزار ESRI ArcGIS Desktop 10.2 به همراه آموزش کرک - آریا دانلود 1-دانلود-نرم-افزار-esri-arcgis-desktop-10-... Apr 28, 2014 - نرم افزار ARCGIS از جمله نرم افزار های غنی و با اهمیت در سیستم های اطلاعات جغرافیایی یا GIS است، GIS کوتاه شده واژه ی Geographic Information ... نکته : این نرم افزار بر روی سیستم عامل windows 8 تست شده و بدون مشکل اجرا شده. آموزش رفع مشکل لایسنس در نرم افزار جی آی اس ArcGIS 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next


...برای بازگشت به صفحه اصلی و پیش بینی روزانه آب و هوا اینجا کلیک کنید

سه شنبه 86 مرداد 2 , ساعت 2:0 صبح

مراحل نصب نرم افزار آرک جی آی اس Arc gis 9.3

طریقه نصب نرم افزار Arc gis 9.3

طریقه نصب جی آی اس 

========================================


Image result for ?مراحل نصب نرم افزار جی آی اس Arc gis 9.3?‎

برای نصب دو روش وجود دارد::::»»

روش اول::::

1=»»    اگر هر نسخه ای از arc gis 9//..x دارید ابتدا نرم افزار arc gis 9//..x را uninstall  کنید؛

 2=»» سپس فایل License//..efl9 را از فولدر crack در شاخه program files درایو ویندوز کپی کرده سپس روی فایل راست کلیک کرده open with را انتخاب کنید و از برنامه ها notepad را انتخاب کنید و فایل را باز کنید، در فایل عبارت this_host را جستجو کرده به جای آن نام سیستم خود را وارد کنید (نام سیستم از راست کلیک روی my computer و انتخاب گزینه properties و انتخاب زبانه computer name  یافت می شود)؛

 3=»» سپس از فولدر License Manager در crack لایسنس را نصب کرده و مکان فایل License//..efl9 را به آن بدهید؛ پس از اتمام سیستم را ابدا restart نکنید، به شاخه License Manager Crack در فولدر crack رفته همه فایلهای آنرا در آدرس \Program Files\ESRI\License\arcgis9x جایگزین کنید؛

4=»»    اکنون سیستم را ریستارت کنید!

5=»»    پس از آنکه سیستم بالا آمدGis  را به صورت complete و arcinfo نصب کنید؛

6=»»    سپس فایل fme_license//..dat را از شاخه Data Interoperability در این آدرس کپی کنید::

\Program Files\ArcGIS\Data Interoperability Extension نمانم

 7=»»    بعد از اتمام نصب از منوی start\all programs\arc gis آیکن desktop administrator را اجرا کرده و تنظیمات زیر را اعمال کنید::   

1//..   -"Software Product" :: choose "ArcInfo (Floating"(

2//..   -"License Manager" :: replace with "localhost"

3//..   -"Availability" :: select "ArcInfo Desktop (Floating"(

  اکنون از نرم افزار کرک شده خود لذت ببرید//..

روش دوم::::::

1- پوشه Crack را باز کنید //.. فایل License//..efl9 را در دیسک سخت خود کپی کنید //.. بهتر است که
این کار را درمسیری با نام C::\Program Files\ArcGIS انجام دهید //..
فایل License//..efl9 را با NotePad باز کنیدو به جای خط دوم آن ، نام کامپیوتر خود را وارد کنید و
سپس آن را ذخیره کنید //..


2- از پوشه Crack\License Manager ، فایل LMSetup//..exe را اجرا کنید //..
I received license file by email and //..//..//.. را انتخاب کرده و تکمه Browse را کلیک کنید //..
سپس License//..efl9 را که ویرایش کرده بودید انتخاب کنید و next را کلیک کنید تا ArcGIS License Manager
نصب شود //..
Don"t restart your computer را کلیک کنید و به پیام داده شده پاسخ دهید ( OK بزنید ) //..

3- همه فایل های مسیر Crack\License Manager Crack را درC::\Program Files\ESRI\License\arcgis9x
کپی کنید //..

4- lmtools را اجرا کنید //.. Configure using services را انتخاب نمایید //.. تب Config Services را کلیک کنید //..
در بخش Path to license file همان فایل License//..efl9 خود را بیابید //..این فایل با نام License ذخیره شده
است //..
بر روی Save service کلیک کنید //..
تب Strat/Stop/Reread را انتخاب کنید و Start را کلیک نمایید //..
تب Server diags را انتخاب کنید و perform diagnostics را کلیک نمایید //..
اگر جمله This license can be checked out را مشاهده کردید //..بدین معناست که شما مراحل
تا بدرستی اجرا کده اید //..در غیر این صورت باید اشتباه خود را بیابید و دوباره این کار را انجام دهید
تا به نتیجهدرست برسید //..

5- ESRI//..exe را جرا کنید و ArcGIS9//..3 > arcView را نصب کنید //..
Install سپس Next
Complete را انتخاب کنید //..
اشتباهات زیر را Ignore بزنید ::
C::\program file\ArcGIS\Bin\ESDA//..dll
C::\program file\ArcGIS\Bin\GAMethodsUI//..dll
C::\program file\ArcGIS\Bin\GARender//..dll
C::\program file\ArcGIS\Bin\GAMethods//..dll

6- پس از اینکه نصب به پایان رسید ،از مسیر Crack\Data Interoperability فایل fme_license//..dat را
درمسیر C::\Program Files\ArcGIS\Data Interoperability Extension کپی کنید //..

7- مسیر Start Menu->All Programs->ArcGIS را رفته و Desktop Administrator را انتخاب کنید //..

8- در پوشه Software Product ، گزینه ArcInfo (Floating( را انتخاب نمایید //..
در پوشه License Manager ، نام کامپیوتر خود را بیابید //..
Availability را انتخاب کنید و بر روی ArcInfo Desktop (Floating) کلیک کنید //..

راهنمای تصویری نصب ArcGIS 9.3 - chakadGIS › نصب نرم افزار May 18, 2014 - در صورتیکه با دنبال کردن راهنمای زیر ، در نصب نرم افزار ArcGIS 9.3 مشکل داشتید می توانید از خدمات ... مراحل نصب ArcGIS به بخش های زیر تقسیم می شود :: ... لحظه ای صبر کنید . ... لینک پروژه عملی پایان دوره وب جی آی اس 1، مقدماتی ... علمی و آموزشی - نحوه نصب نرم افزار ARC GIS 9.3 علمی و آموزشی - نحوه نصب نرم افزار ARC GIS 9.3 - آموزش فناوری جی آی اس. ... سپس آن را با برنامه NOTPAD باز کرده و در خط دوم آن به جای کلمه THIS-HOST نام ... You visited this page on 2/3/17. نصب نرم افزار ArcGIS 9.3 - آموزش و مشاوره GIS e آموزش GIS - نصب نرم افزار ArcGIS 9.3 - - آموزش GIS. ... طریقه نصب نسخه جدید نیز تفاوت های زیادی با نسخه های قدیمی دارد .روش نصب ... انجمن تخصصی جی آی اس · نقش. راهنمای نصب نرم افزار جی ای اس 9.3 - ایران شهرساز Sep 20, 2011 - راهنمای نصب نرم افزار جی ای اس 9.3. lofra. آفلاین. سمت:: مدیر ... این کار را درمسیری با نام C::\Program Files\ArcGIS انجام دهید . فایل License.efl9 را با ... طریقه نصب نرم افزار Arc gis 9.3 - دهکده 85 .../طریقه+نصب+نرم+افزار+Arc+gis+9.3... طریقه نصب نرم افزار Arc gis 9.3. با توجه به اینکه طریقه نصب نسخه جدید arc gis کمی متفاوت از نسخه های قبلیه و از طرف دیگه تنها نسخه ای که روی ویندوزهای ویستا و ... You visited this page on 2/3/17. آموزش نصب نرم افزار Arc gis 9.3 - مهندسی شهرسازی گرگان May 12, 2013 - آموزش نصب نرم افزار آرک جی آی اس9/3 و gis و arc gis9/3نصب و آموزش نصب نرم افزار ... البته ممکن است کراک نرم افزار شما با کراک نرم افزار دیگران. آموزش تصویری نصب GIS 9.3 - انجمن تخصصی (GIS) - Arcgis.ir ead-آموزش-تصویری-نصب-GIS-9-3 Sep 11, 2013 - 10 posts - ‎6 authors انجمن جی آی اس (GIS) ... من هم GIS 9.3 استفاده میکنم و تمام مراحل نصب که توضیح دادید مشابه همون ... سلام نرم افزارنصب شد ولی فونتها به همریخته است. مراحل نصب نرم افزار 9.3 Arc GIS - جغرافیا و ژئومورفولوژی جغرافیا و ژئومورفولوژی - مراحل نصب نرم افزار 9.3 Arc GIS - جغرافیا علمی برای خوب زیستن(Geography is the science for the good life) - جغرافیا و ژئومورفولوژی. You visited this page on 2/3/17. راهنمای نصب نرم افزار جی ای اس 9.3 - علمی و فرهنگی علمی و فرهنگی - راهنمای نصب نرم افزار جی ای اس 9.3 - مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما /غافل از آنکه ... این کار را درمسیری با نام C::\Program Files\ArcGIS انجام دهید . دانلود آرک.جی.آی.اس (ArcGIS) نسخه 10.3 و 10.4.1 - GISman › آموزش › نرم افزارهای کاربردی › ArcGIS Jun 16, 2015 - جی.آی.اس (ArcGIS) نرم افزاری برای کاربردهای GIS است که به ما این امکان را ... در حال حاضر هزاران نفر نسخه 10.3 از این نرم افزار را دانلود و نصب کرده اند و ... دانلود نرم افزار ArcGIS Desktop نسخه 9.3 – بخش اول با حجم حدود 700 مگابایت. آموزش تصویری نصب GIS - آپارات P/آموزش_تصویری_نصب_GIS Sep 9, 2013 - آموزش تصویری نصب GIS آموزش تصویری نصب GIS آموزش نرم افزار , gis , , www.ArcGIS آموزش نحوه نصب آرک.جی.آی.اس 10.3 ArcGIS - آپارات ./آموزش_نحوه_نصب_آرک.جی.آی.اس_10.3_ArcGI... Jun 13, 2015 - GISman برای دانلود نرم افزار ArcGIS 10.3 میتوانید به لینک زیر مراجعه نمایید.ht/download-arcgis-10-3-desktop/ آموزش نحوه نصب آرک ... انجام پروژه ها و آموزش GIS - طریقه نصب نرم افزار Arc gis 9.3 با توجه به اینکه طریقه نصب نسخه جدید arc gis کمی متفاوت از نسخه های قبلیه و از طرف دیگه تنها نسخه ای که روی ویندوزهای ویستا و 7 نصب میشه دو روش نصب متفاوت ... دانلود آرک جی.آی.اس 10.4.1 (ArcGIS 10.4.1) + کرک و داده های کمکی - سایت ... › نرم افزارهای Desktop › ArcGIS Dec 10, 2016 - نرم افزار ArcGIS 10.4.1 و ArcGIS for Desktop 10.3 را به همراه، کرک و داده ... این فایل را ذخیره کرده و ببندید. مراحل کرک آرک جی.آی.اس را با این فایل لایسنس ادامه دهید. ...... من نرم افزار ArcGIS 9.3 رو نصب داشتم و خوب کار میکرد اما الان همه ... مشکل در باز شدن نرم افزار(لایسنس) - سایت تخصصی جی.آی.اس read-مشکل-در-باز-شدن-نرم-افزار-لایسنس May 26, 2014 - با سلام دوستان عزیز من وقتی میخوام نرم افزار GIS رو باز کنم با مشکل ... arc gis 9.3 license manager پاک کنید و دوباره اقدام به نصب و مراحل قبلی ... راهنمای نصب نرم افزار جی ای اس 9.3 - 22. hangover 1 دانلود فیلم /راهنمای_نصب_نرم_افزار_جی_ای_اس_9.3 GeoGIS » آرشیو » نرم افزار آرک جی آی اس 9.3 (ArcGIS 9.3 ). GeoGIS » آرشیو » نرم ... علمی و آموزشی - نحوه نصب نرم افزار ARC GIS 9.3; جستجو. علمی و آموزشی - نحوه ... مراحل حذف کامل ورژن قبلی Arc GIS - faraGIS – « فرا جی آی اس › متن آموزشی GIS قبل از نصب برنامه Arc GIS جدید ، باید ورژن قبلی این برنامه به طور کامل از ویندوز حذف شود. ... 2- متوقف کردن اجرای License ورژن قبلی Arc GIS ( شکل 6 الی 8 ). سوال مهم از gis - پرسش و پاسخ May 24, 2013 - 16 posts ARC GIS 9.3رو رفتم ولی در قسمت lisence manager که روی گزینه change ... فک می کنم لایسنس را با موفقیت نصب نکرده اید و مراحل را ادامه داده اید. ... کرده باشید یا اینکه نرم افزار مایکروسافت آفیس رو قبل از جی آی اس نصب کردید. بهترین برنامه تحلیل اطلاعات مکانی با کرک کامل ESRI ArcGIS for ... .../بهترین-برنامه-تحلیل-اطلاعات-مکانی-با... Rating:: 3 - ‎6 votes Apr 1, 2010 - نرم ArcGis 10 Desktop x32 And x64 نرم افزاری بسیار آسان برای ... کرک جی ای اس رو نصب کردم ولی توی پنجره ای که باید گزینه STARTروبزنم بعد گزینه re-reader licensesروشن بشه ولی روشن نمیشه درست مثل مراحل نصب پیش رفتم. 5. 0 ... دوستان اگر امکان دارد نرم افزار ARCSDE 9.3 را در وب سایتان قرار دهید و در ... چطور Arc GIS Desktop 10 را روی ویندوز 8 نصب کنیم؟ - آموزشGIS ... ../چطور-Arc-GIS-Desktop-10-را-روی-... برنامه نویسی ArcGIS با استفاده از کلاس های ArcObjects در محیط VS. ... دانلود داده های ArcTutor 9.3 · ای ... فرهنگ لغات و واژه نامه های جی آی اس ... بزرگترین مشکل در این نصب عدم پشتیبانی ,ویندوز 8 از Microsoft NotNet Framework 3.5 SP1 است ... بعد مطابق معمول اقدام به نصب Arc GIS Desktop 10 نمائید که بنا به نظر شخصی سرعت آن به ... Ad Mapping GIS Software‎ Adwww.zapmeta.ws/Mapping+GIS+Software‎ Find Mapping GIS Software In 6 Search Engines at Once. The Complete Overview · 100+ Million Visitors · Web, Images & Video · Trusted by Millions Find MoreRelated InfoMulti SearchSearch & Find Now


<      1   2      

لیست کل یادداشتهای این وبسایت